Considerations To Know About گارانتی لپ تاپ ایسوس

Wiki Article

خدمات گارانتی قید شده در این برگه فقط قابل ارائه در کشور ایران می باشد.

صدمات ناشی از استفاده نامتعارف (هرگونه ضربه خوردگی، شکستگی، ترک خوردگی، تاب برداشتگی، زنگ زدگی، آسیب در حین حمل و نقل، سوختگی نوسانات برق، رطوبت، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی، حرارت بالا یا هرگونه تغییر ظاهری در محصول)

این شرکت به صورت انحصاری، ارائه کننده خدمات پس از فروش به نوت بوک ها و کامپیوترهای بدون کیس برند ام اس آی بوده و بیشترین تمرکز خود را روی این برند قرار داده است.

دستگاه ها به همراه آدرس و شماره تلفن در مراکز خدمات شرکت خدماتی و تجاری مهر سرمستان ثبت میشود و به صورت گزینشی با مشتریان تماس گرفته خواهد شد در صورت صحت و کیفیت خدمات، با دفتر مورد نظر قرارداد تمدید خواهد شد.

بهترین لپ تاپ ایسوس را نمی توان به این سادگی ها معرفی کرد. ایسوس در دسته بندی لپ تاپ های خود محصولات متنوعی دارد که هرکدام از آنها جوایز متعددی را برای این شرکت کسب کرده و به نوعی جزو بهترین ها هستند اما این موضوع تعیین کننده بهترین لپ تاپ های این شرکت نیست و نظر کاربران و مشخصات فنی این محصولات است که در بازار تعیین کننده جایگاه هر محصول بوده و از این رو نظر کاربران در مورد محصولات، قیمت آنها و مشخصات فنی که همراه خود دارند نیز تعیین کننده است.

نمایندگی ایسوس در بحث خدمات پس از فروش و گارانتی نیز شامل مراکز ارائه خدمات شرکت های گارانتی است که با توجه به نوع نماینده و البته شرکت ارائه کننده خدمات گارانتی، می تواند در بخش های مختلفی از کشور ایران حضور داشته باشد.

در هنگام خرید لپ‌تاپ گیمینگ حتما ???????? ????? به مشخصاتی از قبیل کارت گرافیک، قدرت سی پی یو و میزان رم توجه کنید.

اسکوتر هوشمند دوچرخه هوشمند تجهیزات و ابزارآلات همه موارد این دسته

چنانچه دستگاهی در طول دوره گارانتی با توجه به شرایط گارانتی مهر خارج از گارانتی محسوب گردد، گارانتی مهر خود را متعهد می‌داند نسبت به رفع ایراد دستگاه مذکور با دریافت هزینه (با توافق مشتری) اقدام نماید.

جهت مشاهده شرایط گارانتی و شعب خدمات پس از فروش حامی با این لینک مراجعه کنید.

لپ تاپ ایسوس ; همان طور که پیش تر گفتیم شما برای هر تخصص و نیازی می توانید یکی از لپ تاپ های ایسوس را انتخاب کنید.

کارت ضمانت به همراه دستگاه زمان فروش به مشتری ارائه می گردد.

در این بین ایسوس، به طور رسمی ‌گارانتی‌های بخش قطعات را به این شرح اعلام کرده است:

رمز عبور را فراموش کرده اید؟ مرا به خاطر بسپار هنوز حساب کاربری ندارید؟

Report this wiki page